Livet är upponer

Det är verkligen så det är just nu.
 
En de saker faller på plats. Annat rör fortfarande runt. Ibland känns allt så självklart och säkert. Ibland är det bara kaos. Vissa stunder känner jag mig stark och säker. Andra dagar är jag liten, svag, ensam och rädd...
 
Just nu har det varit en period av litenhet. Jag har svårt att vara ensam. Oroar mig för allt. Gråter mycket och känner att livet aldrig kommer bli bra igen. 
Jag vet att det kommer vända, frågan är bara när. Och när jag ska sluta ha de där perioderna - för de måste ta slut, eller minska i varje fall.

Kommentarer:

1 Sorgsen:

Tack för att du delar med dig, ser mig själv i dina tankar <3

Svar: Tack för att du läser! Och tack för att du ger mig tro på att jag inte är ensam i all det som är svårt <3
Livet

Kommentera här: