Allt jag ville...

...var att få vara tillsammans med dig. Allt jag ville var att få synas för dig. Allt jag ville vara att få tid av dig. 
 
Allt jag ville...
... var att få vara den jag är
... var att få leva de drömmar jag drömde om
... var att få uppleva det liv jag såg framför mig
... var att få bli den jag ville bli
 
Allt jag ville...
... var att få bli lyssnad på
... var att få bli förstådd (även när du inte höll med)
... var att få respekt för den jag är
... var att få förståelse för hur jag är
 
Allt jag ville var att få leva tillsammans med dig. Allt jag ville var att få uppleva världen med dig. Allt jag ville var att få dela livet med dig.

Kommentarer:

1 Sorgsen:

Tror nästan att det är jag som skriver <3
Allt blev så galet, vi tar/tog inte hand om våran relation och jag känner mig så sorgsen att jag känner som jag känner, bygger upp så mycket ilska och irritation som inte är hälsosamt för varken mig eller relationen som jag ser kan sluta i en enda katastrof, varför gör jag inte något åt det? kan man fråga men jag känner mig så svag håller på att stärka mig för vem är jag? svårt att inse att mina känslor är borta.
Kramar och tack för att du skriver så bra!

Svar: Hej vännen <3Jag vet och förstår dig också så väl. Jag har varit där du är, och hamnar fortfarande där ibland. Det är så lätt att se på utifrån och tro att det är så tydligt, men inombords är det inte så...
Det där med känslorna, att de är borta och att man inte vill inse det själv, det kämpar jag fortfarande med. Kanske är det för att man har den där bilden av att "alltid vara tillsammans" som gör det så svårt. Och i mitt fall, även skulden över det jag gjorde.

STOR KRAM till dig och all styrka till att du kommer en dag hitta ett tydligt beslut. Du kommer en dag känna att - det är det här jag vill - även om det kommer kännas tungt och lite vacklande ibland.
Livet

Kommentera här: