Fina okända människor...

Världen är vacker ibland. Trots att jag inte ser det så tydligt för tillfället. Det finns fina människor. Människor som tror, som ser, som förstår, som inte dömmer, som också hittar nyanser, som ger mig styrka, mod och kraft. Och lite "jag är inte ensam-känsla" ♥
 
När man blir peppad av en okänd vän ( ja det känns så - för vi känner inte varandra, vet inte varandras namn eller var vi bor - men vi delar upplevelser, hjärtefunderingar och smärtan i att lämna...)
 
"...Otrohet. Det är egentligen ett symtom på att förhållandet varit över för länge sedan. Att det är så illa att man inte längre ser sin partner som ens äkta partner. På riktigt. För då skulle du inte tagit steget. Så om du tänker på det som så. Att ditt förhållande egentligen var över innan. Kan du ha lättare att växa i det här och sluta slå ned på dig själv. Ja, otrohet är inte rätt. Men jag tror ingen är otrogen om de är i ett förhållande som är bra och välfungerande och älskande. Vad tror du?..."
 
Fina människa (popcornlyan) - jag är så tacksam för att vi hittat varandra, varandras tankar och texter ♥

Kommentarer:

1 Popcornlyan :

Åh fina du. Det är verkligen så. Det känns som du är ett fint stöd för mig. Kram 💕

Svar: <3 Tur vi hittat varandra i den här märkliga, stundom sorgsna, och vackra världen! KRAM
Livet

2 Popcornlyan :

Åh fina du. Det är verkligen så. Det känns som du är ett fint stöd för mig. Kram 💕

Svar: <3 Tur vi hittat varandra i den här märkliga, stundom sorgsna, och vackra världen! KRAM
Livet blir svart

Kommentera här: